مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-01ورزشي

سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه در تاریخ درخشان استان قزوین ماندگار شد


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان، مردم و مسوولان استانی در تجمع با شکوه اقتدار بسیج و میزبانی از فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان، مردم و مسوولان استانی در تجمع با شکوه اقتدار بسیج و میزبانی از فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی مردم ولایی و بسیجی استان قزوین اجتماع غرور آفرین شما یادآور استمرار گذشته پر افتخارتان، اعزام های دلیرانه فرزندانتان برای ایام دفاع مقدس و اجتماعات آگاهانه شما در مناسک های انقلابی تان است.

دیروز نمایش اقتدار شما برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان خطه قهرمان پرور قزوین و در وهله بعدی ملت بزرگ ایران اسلامی افزود.

اجتماع باشکوه شما در ورزشگاه سرلشکر شهید بابایی، تکرار اجتماع 19 سال و یازده ماه پیش در محضر ولی خدا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را تداعی کرد.

آقای عزیزمان در سفر مبارک شان در تمجید قزوین فرمودند: مردم قزوین را چه در قضایای انقلاب و چه در همه حوادثِ بعد از انقلاب، مجموعه ای از انسان های وفادار و مؤمن یافتیم؛ مردمی متدیّن، دارای مناعت طبع، فداکار، سخاوتمند، اهل شرکتِ در کارهای بزرگ و کارهای خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه در تاریخ درخشان استان قزوین ماندگار شد

سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه در تاریخ درخشان استان قزوین ماندگار شد