مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-18فرهنگي

کنگره بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق بهمن ماه امسال با حضور چهره های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار می شود.

- عیسی فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ماموستا ملاعبدالله باشماق از نام آوران و بزرگان در حوزه علوم دینی و فلسفی است.

وی تصریح کرد: معرفی چهره های شاخص شهرستان و استان در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و دینی یک نقش مهمی در الگوسازی در بین  نسل جوان و نوجوان دارد و بستری برای آشنایی بیشتر این نسل با اندیشه ها و افکار این افراد می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: در جریان سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهگلان و دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق مصوب و مقدمات کار فراهم شد.

فلاحی تصریح کرد: این کنگره بهمن ماه سال جاری با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان، بخشداری بلبان آباد و چندین نهاد و دستگاه شهرستانی و استانی و با حضور چهره های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار می شود.

وی گفت: دبیرخانه کنگره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان آغاز به کار کرده و فراخوان آن ضمن انتشار در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق برگزار می شود

کنگره بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق برگزار می شود