مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-15بين الملل

اعتراف به افزایش اختلافات واشنگتن-تل آویو


اختلافات میان واشنگتن و تل آویو درباره ادامه جنگ در غزه در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، منابع مختلف آمریکایی از افزایش اختلافات میان واشنگتن و تل آویو درباره ادامه جنگ در غزه خبر دادند.

سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که ایالات متحده از تل آویو می خواهد تا ظرف چند هفته آینده به مرحله هدفمند در جنگ دست یابد و برنامه خود را در جنگ غزه مشخص کند.

روزنامه نیویورک تایمز نیز با اشاره به افزایش آمار تلفات غیرنظامیان در بمباران غزه گزارش داده است که واشنگتن از اسراییل می خواهد تا با استفاده از نیروهای کماندویی برای نجات گروگان ها و محدود کردن حملات به حمله علیه حماس، استراتژی دقیق تری اتخاذ کند تا از حجم فزاینده آمار تلفات در غزه جلوگیری شود.

تلویزیون الجزیره در گزارشی به سخنان بایدن اشاره کرده که او در آن اعلام کرد که من از اسراییل می خواهم بر چگونگی جلوگیری از بمباران غیرنظامیان در غزه تمرکز کند.

پولیتیکو نیز به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که واشنگتن اطلاعاتی را جمع آوری کرده است که ممکن است ارزیابی کند که آیا اسراییل در جنگ غزه به قوانین جنگ پایبند است یا خیر؟ اکونومیست هم در گزارشی نوشت که اسراییل چاره ای جز کاهش حملات خود ندارد، چون اختلافات تل آویو با آمریکا در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به افزایش اختلافات واشنگتن-تل آویو

اعتراف به افزایش اختلافات واشنگتن-تل آویو