مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-05اجتماعي

مدارس برخی نقاط سمنان فردا غیرحضوری شد


جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: کلاس های مدارس در چند شهرستان استان سمنان روز چهارشنبه به خاطر آلودگی هوا به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

- محمد حمیدی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان سمنان اظهار کرد: با توجه به افزایشی که در شاخص های آلودگی هوا در برخی نقاط استان سمنان شاهد هستیم و با توجه به پایداری هوا، تصمیمات جدیدی برای فعالیت مدارس اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این تصمیمات، پیش دبستانی ها، مهدکودک ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار فردا، چهارشنبه، پانزدهم آذرماه غیرحضوری برگزار می شود.

  معاون استاندار سمنان گفت: پیش دبستانی ها و مهدکودک ها و مقطع تحصیلی ابتدایی در شهرستان های شاهرود و دامغان نیز فردا غیرحضوری خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان سمنان هم امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و با حضور اعضای کارگروه شهرستان سمنان در سالن شماره 2 استانداری سمنان برگزار شد.

شاخص لحظه ای آلایندگی هوا امروز صبح در مقطعی روی 156 قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس برخی نقاط سمنان فردا غیرحضوری شد

مدارس برخی نقاط سمنان فردا غیرحضوری شد