مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22سياسي

دسترسی نامناسب، مانع رونق و عضوگیری کتابخانه شده است


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی تیران و کرون گفت: عدم دسترسی آسان به کتابخانه های عمومی این شهرستان مانع جذب عضو به این مراکز شده است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی تیران و کرون گفت: عدم دسترسی آسان به کتابخانه های عمومی این شهرستان مانع جذب عضو به این مراکز شده است.

حسین فدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر سه کتابخانه عمومی در شهرهای تیران و کرون راه انداری و دو کتابخانه مشارکتی نیز فعال است.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی بخش کرون در جذب عضو مؤثر بوده، تصریح کرد: عدم دسترسی آسان به کتابخانه های عمومی در جذب عضو تأثیر گذاشته و منجر به کاهش جمعیت این مراکز شده است.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی تیران و کرون، گفت: بخش روستایی این منطقه برای بهره گیری از ظرفیت کتابخانه های عمومی باید به شهرها سفر کنند و همین موضوع بر انگیزه آنان تأثیر گذاشته و هزینه حمل و نقل به آنان تحمیل می شود.

فدایی اضافه کرد: راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها و شهرها به صورت مشارکتی با دیگر دستگاه ها و نهادها امکان پذیر بوده و اداره کتابخانه عمومی در تأمین منابع کتاب و کتابدار همکاری می کنند.

وی در خصوص پیگیری های متعدد راه اندازی کتابخانه سیار برای روستاهای تیران و کرون گفت: این کار به دلیل عدم تأمین خودرو تاکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی نامناسب، مانع رونق و عضوگیری کتابخانه شده است

دسترسی نامناسب، مانع رونق و عضوگیری کتابخانه شده است