مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-21سياسي

افزایش جمعیت باید تبدیل به باور شود


استاندار لرستان با اشاره به اینکه خلا جدی در حوزه ارائه راهکار در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری وجود دارد افزود: موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری باید به باور تبدیل شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه خلا جدی در حوزه ارائه راهکار در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری وجود دارد افزود: موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری باید به باور تبدیل شود.

فرهاد زیویار روز پنجشنبه 30 آذر در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه خلا جدی در حوزه ارائه راهکار در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری وجود دارد، افزود: موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری باید به باور تبدیل شود.

زیویار گفت: درحال حاضر وضعیت استخدامی چندین برابر دهه 60 شده و در مقابل فرزند آوری کاهش یافته است اما با در نظر گرفتن اینکه آینده نیازمند جوانان می باشد باید فرزندآوری را جدی دنبال کنیم.

وی افزود: فرزندان از امکانات اشباع شده اند و راضی نیستند در کنار خانواده تشکیل زندگی دهند که باید این فرهنگ تغییر کند و جوانان با مسائل ازدواج، ساده تر برخورد کنند.

استاندار با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت باید به الگو تبدیل شود، گفت: لرستان امکانات محدودی دارد و در بحث تامین زمین و تهیه مسکن به دلیل موقعیت جغرافیایی، شرایط مناسبی نداریم و موانع پرداخت تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت باید تبدیل به باور شود

افزایش جمعیت باید تبدیل به باور شود