مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-08سياسي

تخریب ساختمان و دیوارکشی های غیرمجاز 300 قطعه باغ شهر در شیراز


در راستای برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی، با حضور و نظارت نمایندگان دادستانی فارس، ساختمان و دیوارکشی های غیرمجاز 300 قطعه باغ شهر در شیراز تخریب شد.

- ایسنا/فارس در راستای برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی، با حضور و نظارت نمایندگان دادستانی فارس، ساختمان و دیوارکشی های غیرمجاز 300 قطعه باغ شهر در شیراز تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس امروز، 17 آذرماه با اعلام این خبر گفت: این عملیات در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و از جمله موضوعات پیگیری شده در معاونت صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان فارس است.

سیدمصطفی بحرینی با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواری و تغییر کاربری های غیر مجاز گفت: این عملیات مساحتی به میزان 65 هکتار از اراضی مناطق آب پرده و کودیان را شامل می شود و طی آن 220 دیوار کشی غیر مجاز، 25 ساختمان و اتاقک،20 مورد پی کنی، 35 مورد سایر تأسیسات و دپو مصالح ساختمانی را در بر می گیرد.

وی با تقدیر از همکاری کامل پلیس امنیت اقتصادی استان فارس، فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، مدیریت جهاد کشاورزی و مدیریت امور اراضی، مدیریت راهداری استان و شهرستان شیراز بیان کرد: عملیات اجرا شده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساختمان و دیوارکشی های غیرمجاز 300 قطعه باغ شهر در شیراز

تخریب ساختمان و دیوارکشی های غیرمجاز 300 قطعه باغ شهر در شیراز