مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-19سياسي

موفقیت ایران مدیون توفیق های فرهنگی است


استاندار بوشهر بر لزوم توسعه برنامه های با کیفیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: موفقیت های ایران مدیون توفیق های فرهنگی است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر لزوم توسعه برنامه های با کیفیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: موفقیت های ایران مدیون توفیق های فرهنگی است.

احمد محمدی زاده در یادواره سی و سومین سالگرد شهید صادق گنجی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صادق گنجی، 670 شهید دشتستان و شهدای مدافع امنیت اظهارداشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و همه موفقیت های جمهوری اسلامی ایران مدیون موفقیت های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با برنامه های فرهنگی به پیروزی رسید گفت: استان بوشهر در عرصه 8 سال دفاع مقدس 114 معلم، 440 دانش آموز و 26 دانشجو معلم شهید تقدیم کرده است.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار بزرگ مقابله با تروریست و تکفیری ها گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از ظرفیت معنوی و فرهنگی در جبهه مقاومت استفاده کرد و در مقابل همه دنیا ایستاد.

وی تفکر فرهنگی را عامل موفقیت در همه عرصه ها دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) فرمودند ایران اسلامی در جنگ انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران مدیون توفیق های فرهنگی است

موفقیت ایران مدیون توفیق های فرهنگی است