مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-09سياسي

اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در روز آخر سفر به استان یزد در جلسه سپاه استان حضور یافت و پس از آن از معادن استان بازدید به عمل آورد.

- محسن رضایی با بیان اینکه سپاه یک شجره طیبه است و یک سازمان عادی نیست، ادامه داد: این سازمان فراتر از اراده انسان ها است و نگاه و عنایت خاص و ویژه ای پشت سر آن است و بسیاری از سازمان ها و نهادها توسط این ارگان بوجود آمد و همچنین در فراتر از مرزها سازمانهای آزادیبخشی چون حزب الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و .

را الهام بخشید و ما باید شکرگذار عضویت در این سازمان و عامل و قائل به آرمان ها و ارزش های سپاه باشیم و به گفته امام ابتدا باید پاسدار خود باشیم.

  وی ادامه داد: یکی از نمادهای معجزه سپاه تیپ الغدیر یزد است که ما در ابتدا به دلیل ملاحظاتی تردید در تشکیل یگان مستقل برای استان یزد داشتیم تا زمانی که آیت الله خاتمی به همراه چند تن دیگر درخواست تشکیل تیپ مستقل برای این استان کردند و ما اعتماد کردیم و تیپ 5 گردانه الغدیر که خط شکن و خط نگه دار هم بود بوجود آمد.

  رضایی با اشاره به حادثه غزه گفت: غزه منطقه بسیار کوچکی است اما وقایع حادث شده در آن بسیار بزرگ است و تغییرات بزرگی را باعث خواهد شد و اسراییل در باتلاق بزرگی گیر کرده است و هم در دفاع، هم در هجوم، هم در مذاکره و هم در آزادسازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود

اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود