مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-29اقتصادي

سرانه مصرف برنج و چای گیلان اصلاح شود


استاندار گیلان با بیان اینکه انتظار می رود وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی، سرانه مصرف برنج و چای استان گیلان را اصلاح کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان عصر امروز در هفتمین دوره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان از استان های پیشتاز در اجرای سیاست های حمایتی از تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.

وی بر فرهنگ سازی در حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و افزود: رعایت حقوق و رفاه مصرف کننده و مردم از موارد مورد تاکید دولت و حاکمیت است و تسهیل گرانی که در این بخش به دولت کمک می کنند تولید کنندگان هستند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز با اشاره به ظرفیت های تولیدی در این استان اظهار کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده هم، در راستای اجرای سیاست های راهبردی نظام و دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخلی و کیفیت بخشی به تولیدات کشاورزی و صنعتی و هم در حمایت از مصرف کنندگان و افزایش میزان تولید می تواند اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه انجمن حقوق مصرف کنندگان ضمن نظارت بر عملکرد تولید کنندگان، در راستای تامین انتظارات مردم و مردمی کردن اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف برنج و چای گیلان اصلاح شود

سرانه مصرف برنج و چای گیلان اصلاح شود