مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-03سياسي

قالیباف: لایحه بودجه سال آینده 30 آبان به مجلس آمد


نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی از روند تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه 1403 انتقاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات مجدد شد.

- نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی از روند تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه 1403 انتقاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات مجدد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: طبق ماده 41 آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه باید پس از تحویل لایحه بودجه به مجلس تشکیل شود اما این اتفاق رخ نداد و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه زودتر تشکیل شد و اقدامی خلاف آیین نامه صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تشکیل کمیسیون تلفیق خلاف آیین نامه داخلی بوده و مشروعیت ندارد و باید اعضای آن مجددا انتخاب شود.

فلاحی در تذکر دیگری بیان کرد: نباید افراد متفرقه در امور مجلس دخالت کنند؛ اینکه این افراد گاهی بین صندلی های نمایندگان می چرخند، درست نیست و باید جلوی این کار گرفته شود.

مجلس شأن و جایگاهی دارد که باید مراقبت شود که زیر سوال نرود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: در روز سه شنبه 30 آبان که کمیسیون تلفیق تشکیل شد، همان روز لایحه بودجه دولت به مجلس آمد که دولت نیز اعلام کرد و آقای حسینی معاون رییس جمهور هم می تواند آن را تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: لایحه بودجه سال آینده 30 آبان به مجلس آمد

قالیباف: لایحه بودجه سال آینده 30 آبان به مجلس آمد