مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:112023-12-17سياسي

شمیم عطر لاله های فاطمی در دیار قومیت ها پیچید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، زینب جوان، حضور شهدای سرافراز که از عصر یکشنبه هفته گذشته از شهرستان فاروج آغاز شده بود، با استقبال پرشور قشرهای مختلف جامعه روبرو شد.

 پس از حضور در دیگر شهرستان ها و مراسم های از قبل اعلام شده حال در سالروز شهادت مادر شهیدان حضرت زهرا (س) این 3 سبک بال عاشق با حضور خود در مرکز استان خراسان شمالی رنگ و بوی دیگری به کوچه پس کوچه ها داده اند.

 آری مردان بی ادعایی که خود را از زنجیرهای اسارت روح رهاندند و از تعلقات دنیوی دل کندند و بر میدان مبارزه حق علیه باطل گام نهادند؛ شهدا و بزرگ مردان این گونه اند جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا آشیانه ای ویران نشود.

     اینان همان یوسفان بازگشته به کنعان اند که با ورودشان کلبه احزان بسیاری از خانواده های چشم انتظار را روشن کرده اند و حضورشان عطر معنویت و رنگ خدایی را به این مرزوبوم هدیه داده اند.

 فرشتگانی که هیچ نام و نشانی از آنها نیست شاید لحظه دیدار با خداوند این طور خواسته اند و عهد کرده اند جاویدالاثر بمانند؛ حال از راه دور و سبک بال آمده اند و مهمان مردمانی از سرزمین آفتاب هستند به راستی که مردم این دیار برای استقبال از این پرستوهای عاشق سنگ تمام گذاشتند  حضور خیل جمعیت در آیین استقبال و وداع با شهدا، یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس بود دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم عطر لاله های فاطمی در دیار قومیت ها پیچید

شمیم عطر لاله های فاطمی در دیار قومیت ها پیچید