مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-06اقتصادي

رشد 29 درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات سیستان و بلوچستان در سال جاری


ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: امسال تا پایان آبانماه سال جاری یک میلیون و 274 هزار و 283 تن کالا به ارزش 204 میلیون و 411 هزار دلار از طریق گمرکات به خارج از کشور صادر شده است.

- محمدعلی خاشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  از ابتدای سال تا پایان آبانماه سال جاری یک میلیون و 274 هزار و 283 تن کالا به ارزش 204 میلیون و 411 هزار دلار از طریق گمرکات زاهدان، میرجاوه، میلک، چابهار، پیشین، گمشاد، کوهک و جالق سراوان و بازارچه ریمدان به خارج از کشور صادر شده است.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان افزود: این میزان کالا های صادراتی از نظر ارزش 29 درصد و از حیث وزن 8 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: عمده اقلام صادرات قطعی گمرکات استان در این مدت کلینکر، سیمان، زغال سنگ، خرما، کنسانتره سنگ آهن، گاز، پودر رختشویی، میوه، سنگ نمک، کاشی و محصولات کشاورزی بوده که عمده این اقلام به کشورهای پاکستان، چین، افغانستان، بنگلادش، هند، آذربایجان، ارمنستان، روسیه و عراق صادر شده است.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان در خصوص آمار کالاهای صادراتی اظهار شده در سایر گمرکات کشور و خروجی از گمرکات و بازارچه های مرزی این استان گفت: در این مدت دو میلیون و 124 هزار تن کالا های صادراتی به ارزش یک میلیارد و 129 میلیون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 29 درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات سیستان و بلوچستان در سال جاری

رشد 29 درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات سیستان و بلوچستان در سال جاری