مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-18اقتصادي

تلاش زنجان برای میزبانی مسابقات کشتی جام تختی


رییس هیات کشتی استان زنجان از تلاش برای فراهم کردن زمینه برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در این شهر خبر داد و گفت: هزینه اسکان و غذا کشتی گیران که بالغ بر 5 میلیون تومان است، - عباس محمدی، رییس هیات کشتی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به انجام رایزنی برای برگزاری جام جهان پهلوان تختی در زنجان اشاره و اظهار کرد: شرط برگزاری مسابقات کشتی تختی در شهرستان ها، تقبل صفر تا 100 هزینه هاست.

رییس هیات کشتی استان زنجان از تلاش برای تامین هزینه لازم برای برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان خبر داد و تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای برگزاری این مسابقات بالغ بر 4 تا 5 میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه تامین جوایز دلاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی بر عهده فدراسیون کشتی است، افزود: تامین سالن و تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقات و همچنین محل اسکان و غذا بر عهده میزبان است.

محمدی با ابراز امیدواری برای فراهم شدن زمینه برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان ادامه داد: با تلاش های در حال انجام، امکان محقق شدن این مهم وجود دارد، چرا که مسوولان استانی هم قول کمک داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش زنجان برای میزبانی مسابقات کشتی جام تختی

تلاش زنجان برای میزبانی مسابقات کشتی جام تختی