مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-04سياسي

تلخی یک چای کهنه جوش


تلخی چای مدیریت های غلط و غیرمسؤولانه که گاه تا سال ها اثر آن حس می شود، تنها با بازخواست عادلانه و حساب کشی شجاعانه حتی پس از پایان مسؤولیت ها در کام مردم شیرین می شود.

- فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: انتشار خبر مربوط به فساد گسترده واردات چای و انحصار عجیب یک شرکت خاص، در روزهای گذشته مورد توجه همه قرار گرفته است.

انحصار فسادآوری که از سال 98 و در زمان دولت قبل با بی تدبیری شکل گرفته و پس از ادامه تا سال گذشته، با ورود دولت و حساسیت روی موضوع، کشف و تبدیل به پرونده ای قضایی شده است.

  هرچند برخی با سانسور جزییات این خبر و بیان نکردن عمدی برخی موارد همچون سال شروع شکل گیری این انحصار و فساد، در پی بهره برداری سیاسی و غیردلسوزانه از این ماجرا هستند، باید متذکر شد بیان سیر شکل گیری این فساد و پرونده سنگین و اشاره به نقطه آغاز آن به معنی پیدا کردن یک فرصت برای کوبیدن دولت قبل و بهره برداری سیاسی نیست و صرف نظر از این مسائل، برخورد با فساد و رانت های مفسده انگیز در هر زمان و در هر شرایطی باید یک اصل و مورد تاکید همه دلسوزان واقعی کشور و مردم باشد.

  نکته مهم این است که هرچند این چای پررنگ در مطبخ دولت گذشته دم کشیده است اما نگاه عامه مردمی که کامشان از این چای کهنه جوش تلخ شده است خیلی با خط کشی های اهل سیاست برای ترسیم سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی یک چای کهنه جوش

تلخی یک چای کهنه جوش