مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-21اقتصادي

تخصیص اعتبار 96 میلیاردی برای آب بندان های مازندران


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از تخصیص اعتبار 96 میلیاردی برای آب بندان های مازندران خبرداد.

- علیرضا علیزاده مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره فعالیت در حوزه آب بندان های استان، گفت: مازندران دارای یک یک هزار و 34 قطعه آببندان به مساحت 15 هزار هکتار است که تامین آب زراعی 45 هزار هکتار اراضی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی اضافه کرد: از تعداد آب بندان های موجود در استان، 140 قطعه مربوط به فعالیت های آبزی پروری، 708 قطعه مربوط به امور کشاورزی و 186 قطعه تلفیقی از آبزی پروری و کشاورزی و سایر مصارف است.

علیزاده ادامه داد: آب آب بندان صرفا برای مصرف شالیزار نیست بلکه برای کشت های غیر برنج هم استفاده می شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در حوزه آببندان ها جهاد کشاورزی نیز متولی تامین و بهره برداری است، اظهار کرد: امسال 96 میلیارد و 500 هزار تومان برای مرمت و بهسازی 73 پروژه آببندان استان اعتبار اختصاص داده شد.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمران 33 آببندان به مساحت 662 هکتار در خاتمه مراحل اجرایی قرار دارد، افزود: 17 آببندان نیز به مساحت 233 هکتار با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در حال مرمت و بهسازی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 96 میلیاردی برای آب بندان های مازندران

تخصیص اعتبار 96 میلیاردی برای آب بندان های مازندران