مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-14سياسي

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی به کار خود پایان داد


گردهمایی دو روزه رؤسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، عصر امروز 23 آذرماه در دانشگاه قم به کار خود پایان داد.

    - ایسنا/قم گردهمایی دو روزه رؤسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، عصر امروز 23 آذرماه در دانشگاه قم به کار خود پایان داد.

    گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی که به میزبانی واحد قم روزهای 22 و 23 مهرماه، در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، عصر امروز با معرفی پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی به کار خود پایان داد.

امروز در بخش پایانی این گردهمایی، مراسم ششمین دوره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد که حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی در این مراسم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید فعالیت های خویش را کاربردی و اثربخش کند و تحقیقات جهاددانشگاهی در سطح جامعه، عملیاتی و کاربردی شود.

وی ادامه داد: تحقق ما می توانیم و خودکفایی، الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است و این نهاد انقلابی هرگاه کاری بر زمین مانده باشد به آن کار ورود می کند.

در این مراسم، پژوهشگران برتر، پژوهشگر جوان، گروه پژوهشی، مرکز خدمات تخصصی، مرکز رشد، مرکز نوآوری و شکوفایی و شرکت ها، واحد درحال توسعه، نشریه برتر، فناور برتر، بخش ویژه و طرح های برتر پژوهشی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی به کار خود پایان داد

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی به کار خود پایان داد