مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-03اجتماعي

اقدامات مدیریت شهری برای افراد دارای معلولیت در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی، با اعلام اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی سامانه ویژه ای تحت عنوان سامانه جانبازان و معلولان دارد که خدمات حمل و نقلی به مشترکان واجد شرایط ارائه می دهد، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، به تشریح بخشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل شهری برای معلولان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی، با اعلام اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی سامانه ویژه ای تحت عنوان سامانه جانبازان و معلولان دارد که خدمات حمل و نقلی به مشترکان واجد شرایط ارائه می دهد، افزود: این سامانه با 4900 مشترک، مجموعاً 114 دستگاه وسیله نقلیه مناسب سازی شده برای این عزیزان شامل 81 دستگاه وَن، 25 دستگاه اتوبوس و 8 دستگاه مینی بوس در اختیار دارد.

وی با اشاره به خدمات مستمر سامانه جانبازان و معلولان به مشترکان، اهمیت و ضرورت بازسازی و نوسازی ناوگان در اختیار این عزیزان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: برخی از وَن های این سامانه دچار مشکل شده بودند که اخیراً اورهال آنها انجام شده و به چرخه خدمت رسانی برگشته اند.

هرمزی با بیان اینکه عمده خدمت رسانی سامانه جانبازان و معلولان به موضوعات درمانی، آموزشی و اشتغال مشترکان اختصاص دارد، تصریح کرد: این سامانه، عموماً به جانبازان و معلولان تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مدیریت شهری برای افراد دارای معلولیت در پایتخت

اقدامات مدیریت شهری برای افراد دارای معلولیت در پایتخت