مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-01ورزشي

تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد


مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

- تیم انجمن از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد ایسنا/هرمزگان مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: تیم انجمن از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

صادق یوسفی یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همچنین تقویت فعالیت های گروهی منسجم، از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

وی با اشاره به نتایج مثبت برگزاری چنین مسابقاتی، تصریح کرد: دیدار پایانی این مسابقات بین تیم انجمن از دانشگاهی فرهنگیان و تیم راه نو از دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برگزار شد، که تیم انجمن از دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب قهرمانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد

تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد