مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-01سياسي

تلاوت قرآن منشا توسعه ایمان است


قاری و تلاوت کننده قرآن رساننده پیام الهی به مستمعین است و تلاوت قرآن منشا توسعه ایمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمدحسن رحمانی امام جمعه گرمه ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهارکرد: استماع و شنیدن قرآن، کاری واجب و لازمه ایمان به پروردگار و زمینه ساز جلب رحمت الهی است.

وی گفت: قرآن کتاب زندگی، حکمت و درس است پس در کار تلاوت و استماع قرآن جدیت داشته باشید و به گونه ای عمل کنید که هر روز حتی اگر شده یک صفحه از قرآن را بخوانید.

امام جمعه گرمه افزود: یقینا حضور قاری بین المللی در شهرستان گرمه آثار و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت و از حضور قاری محترم کریم منصوری در جمع نمازگزاران نماز جمعه گرمه  تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با گرامیداشت 10 آذر ماه سالروز شهادت مظلومانه آیت الله سید حسن مدرس گفت: نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مدرس به عنوان ‎روز مجلس بیانگر این واقعیت است که آنچه در تاریخ به نیکی می ماند، شجاعت و آزادگی است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی حساس ترین و موثرترین نهاد قانونی کشور است، تصریح کرد: شهید مدرس به عنوان الگویی تمام عیار برای نمایندگان مجلس است و اگر قانون گذاری و نظارت مطلوبی از سوی نمایندگان صورت گیرد سایر ارکان نظام نیز مطلوب عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت قرآن منشا توسعه ایمان است

تلاوت قرآن منشا توسعه ایمان است