مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-30سياسي

عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت


جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت و سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب های گرم جنوب کشور و خلیج نیلگون فارس تضمین کرد تا شریان اقتصادی این سرزمین برقرار و تثبیت شود.

- جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت: عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت و سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب های گرم جنوب کشور و خلیج نیلگون فارس تضمین کرد تا شریان اقتصادی این سرزمین برقرار و تثبیت شود.

ناخدایکم صابر مسیح پور هشتم آذرماه در جمع دانش آموزان مدرسه دوره متوسطه شاهد کمیل رشت، با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی دریایی اظهار کرد: هفتم آذرماه نقطه عطفی در روند اعتلا و اقتدار نیروی راهبردی دریایی ارتش برای دفاع از مرزهای آبی و مقابله به موقع با زیاده خواهی دشمنان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به ویژه شهدای ناوچه پیکان بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره این سرمایه های عظیم و دفاع از آرمان های پاک شهدا که برگرفته از منویات راهگشای امامین انقلاب است، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت

عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت