مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-28اجتماعي

برف و سرما آذربایجان شرقی را فرا می گیرد


 رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از امروز با گذر امواج تراز میانی جو تا روز چهارشنبه دمای استان به طور محسوس کاهش می یابد و در مناطق کوهستانی برف می بارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، امیدفر با اشاره به اینکه برف و سرما، کلیه نواحی استان آذربایجان شرقی به ویژه نیمه شمالی را در بر می گیرد، گفت: بررسی نقشه های هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای نشان می دهد در این بازه زمانی جوی ناپایدار در استان حاکم شده و موجب ابرناکی وزش باد نسبتا شدید و بارش باران گاهی به صورت رگبار و غرش آذرخش می شود.

وی با اشاره به اینکه این وضع تا شب چهارشنبه ادامه می یابد اظهار کرد: فعالیت این سامانه در نواحی سردسیر و کوهستانی استان موجب بارش برف و در برخی نواحی بروز مه می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به فعالیت این سامانه احتمال لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، مه گرفتگی، برخورد آذرخش و بارش تگرگ وجود دارد.

 امیدفر ادامه داد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید احتمال رخداد تندباد های لحظه ای، سقوط یا پرتاب اجسام، خسارت به سازه های سبک و احتمال خیزش گرد و خاک، خسارت به صنعت کشاورزی و تاسیسات حساس به دما وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و سرما آذربایجان شرقی را فرا می گیرد

برف و سرما آذربایجان شرقی را فرا می گیرد