مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-10سياسي

اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان مرتضوی را به صحن مجلس کشاند


سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با حضور در صحن مجلس به 2 سوال جمعی از نمایندگان از جمله در خصوص اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در پایان نشست علنی امروز مجلس سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس از وزرا اعلام وصول شد.

این وزرا باید با حضور در صحن مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ قانع کننده بدهند و صحن مجلس را قانع کنند در غیر اینصورت از مجلس کارت زرد دریافت خواهند کرد.

این وزرا قبلا در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند اما پاسخ های وزرا قانع کننده نبود و سوال در صحن مجلس بررسی می شود.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با حضور در صحن مجلس در خصوص اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان که مورد سوال عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و بندر دیلم است، پاسخگو باشد.

همچنین مرتضوی باید به سوال ملی حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان در خصوص علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک بندی افراد، پاسخگو باشد.

همچنین سوال ملی مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان مرتضوی را به صحن مجلس کشاند

اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان مرتضوی را به صحن مجلس کشاند