مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-22سياسي

معرفی امام راحل و اندیشه های ایشان از مصادیق مهم جهاد تبیین است


امروز یکی از اهداف جدی دشمنان و بدخواهان انقلاب این است که شخصیت دیگری از امام راحل را به نسل جدید نشان دهند از این رو معرفی امام و اندیشه های معمار کبیر انقلاب برای نسل جدید از مصادیق مهم جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعیکوشا بعد از ظهر امروز در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت گذاری استان کردستان اظهار کرد: امام راحل احیاگر دین و ارزش های اسلامی در عصر کنونی بودند.

وی تصریح کرد: خداوند برای هر پیامبری یک عده افراد پای کار را قرار داده تا به اهدافی که برایشان تعیین شده دست پیدا کنند و در دوران ما که امام خمینی احیاگر ارزش ها بود خداوند خیل عظیمی از بسیجیان را در کنار امام قرار داد، انسان های پولادینی از عزم و اراده که در طول هشت سال جنگ تحمیلی کشور را به پیروزی رساند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امام در تقوا و خداترسی تا مرز عصمت پیش رفتند، نگاه امام راحل به بسیج یک افق بلند بود و امروز بسیج و نگاه بسیج به کل دنیا تسری پیدا کرده است.

به گفته زارعی کوشا، اگر امروز در قلب اروپا و در کل دنیا شاهد حضور خودجوش جمعیت عظیم مردم در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و غزه هستیم حاصل تسری تفکر بسیج به جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی امام راحل و اندیشه های ایشان از مصادیق مهم جهاد تبیین است

معرفی امام راحل و اندیشه های ایشان از مصادیق مهم جهاد تبیین است