مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:312023-12-11سياسي

فعالیت 650 پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یعقوب سلیمانی صبح امروز در جریان کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده ای سرچم - شهرستان کوثر، اظهار کرد: برحسب نیاز پایگاه ها در کشور احداث و تجهیز می شود به طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه 2 میلیون 800 داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در کشور تلاش می کنند، افزود: هرکسی با داشته های خود اقدام خداپسندانه انجام می دهد و امثال حاج نوری ها نیز با احدث پایگاه به کاهش آلام بشری کمک می کنند.

  دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسان ها وظیفه دارد به طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.

جمع آوری 500 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم غزه سلیمانی با بیان اینکه مردم ما در تمامی برهه ها، وحدت، انسجام و انسان دوستی خود را به تصویر کشیده اند، تصریح کرد: در بحث کمک رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه بیش از 400 میلیارد تومان کمک های غیر نقدی و 100میلیارد تومان کمک های نقدی از سوی مردم جهت کمک رسانی به مردم غزه جمع آوری شده است و این موضوع نشان می دهد جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 650 پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح کشور

فعالیت 650 پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح کشور