مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-20اقتصادي

روند تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در کردستان رضایت بخش است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه روند تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی در استان رضایت بخش است، گفت: ذخیره مناسبی از انواع کالاهای اساسی و پرمصرف در کردستان وجود دارد و دغدغه ای در این زمینه نداریم.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه روند تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی در استان رضایت بخش است، گفت: ذخیره مناسبی از انواع کالاهای اساسی و پرمصرف در کردستان وجود دارد و دغدغه ای در این زمینه نداریم.

پیمان اسکندری امروز (چهارشنبه، 29 آذر ماه) در گشت مشترک بازرسی به صورت سر زده از میدان میوه و تره بار شهرستان سنندج دیدن کرد و هدف از این بازدید را بررسی شرایط عمده فروشی، خرده فروشی، نحوه توزیع میوه و تره بار و شکاف قیمتی بین عمده فروش و خرده فروش دانست.

وی گفت: گشت های بازرسی شامل بازرسان جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی در طرح یلدا به صورت مستمر در بازار حضور دارند و هرگونه تخلف را گزارش خواهند کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این بازدید از نزدیک در جریان اجرای طرح تنظیم بازار شب یلدا قرار گرفت و بر لزوم تشدید نظارت بر غرفه های محصولات کشاورزی برای پیشگیری از گران فروشی اقلام اساسی و پرمصرف در آستانه شب یلدا تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در کردستان رضایت بخش است

روند تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در کردستان رضایت بخش است