مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-14بين الملل

درخواست امیرعبداللهیان از کمیساریای عالی پناهندگان برای حمایت از مردم فلسطین


وزیر امور خارجه امروز در دیدار با کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل خواستار حمایت قوی کمیساریا ار مردم فلسطین شد و از اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی برای کوچاندن فلسطینی ها از شمال به جنوب غزه و از آنجا به کشورهای همسایه ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز پنجشنبه در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در ژنو، با فیلیپو گرندی کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مبینی معاون وزیر کشور و مدیران همراه وی نیز حضور داشتند، وزیر امور خارجه از برگزاری خیلی خوب دومین نشست مجمع جهانی پناهندگان تشکر کرد و آن را فرصتی ارزشمند برای تمرکز تخصصی بر مسئله پناهندگان و آوارگان و تقلیل مشکلات پناهجویان و کشورهای میزبان آنان خواند.

وی با اشاره به حضور چند میلیون آواره خارجی در ایران و خدمات گسترده ایران به آنها که به ویژه در سایه تحریم های ظالمانه و یک جانبه دولت آمریکا علیه ایران ارائه می شود، انتظارات و درخواست های حمایتی جمهوری اسلامی ایران از کمیساریا و سازمان ملل در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت عدم تعامل تبعیض آمیز کمیساریا و سازمان های مسئول بین المللی در خصوص آوارگان و پناهندگان کشورهای مختلف و کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امیرعبداللهیان از کمیساریای عالی پناهندگان برای حمایت از مردم فلسطین

درخواست امیرعبداللهیان از کمیساریای عالی پناهندگان برای حمایت از مردم فلسطین