مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-13سياسي

رسانه ای کردن فعالیت های گروه های جهادی نشر خوبی هاست


مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان با تاکید بر لزوم توجه به بُعد رسانه ای کردن فعالیت های گروه های جهادی، گفت: رسانه ای کردن فعالیت هایی مثل فعالیت گروه های خیریه و جهادی در واقع نشر خوبی ها و معروف است و اجر و مزد ویژه ای نزد خداوند متعال دارد.

- ایسنا/لرستان مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان با تاکید بر لزوم توجه به بُعد رسانه ای کردن فعالیت های گروه های جهادی، گفت: رسانه ای کردن فعالیت هایی مثل فعالیت گروه های خیریه و جهادی در واقع نشر خوبی ها و معروف است و اجر و مزد ویژه ای نزد خداوند متعال دارد.

حجت الاسلام مهدی گراوند در آیین افتتاحیه اولین دوره اردوهای جهادی مهر باران که امروز، 22 آذرماه به همت کانون دانشجویی مهر باران جهاد دانشگاهی لرستان و با هدف ترویج فرهنگ جهادی و توانمندسازی مناطق کم برخوردار در سالن جلسات حوزه ریاست جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انفاق، خیریه، احسان و نیکوکاری، گفت: در قرآن کریم بیش از یکصد آیه وجود دارد که به انفاق، احسان، نیکی به دیگران و تشویق به کارهای خیر سفارش کرده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این آیات نیز ده ها نکته را در خود دارد، افزود: اینکه در آیات زیادی به این موضوع اشاره شده نشانگر اهمیت آن است و در قرآن به زیبایی انسان ها را به همکاری و اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ای کردن فعالیت های گروه های جهادی نشر خوبی هاست

رسانه ای کردن فعالیت های گروه های جهادی نشر خوبی هاست