مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-13فرهنگي

گلدن گلوب 81؛ همچنان محل بحث و اختلاف منتقدان


با وجود اینکه دو روز از اعلام اسامی نامزهای 81امین دوره مراسم گلدن گلوب می گذرد، اما همچنان بین منتقدان بحث و اختلاف نظر بین غافل گیری ها و غفلت های این جایزه جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، اگرچه با اعلام اسامی نامزهای 81امین دوره مراسم گلدن گلوب، عوامل فیلم باربی و سریال وراثت بابت پیشتازی بسیار سرخوش شدند، اما نادیده گرفتن شماری از آثار، مشخصا فراری مایکل مان و پریسیلا سوفیا کاپولا، و همچنین بازیگرانی چون تام هالند برای سریال اتاق شلوغ و هریسون فورد برای سریال روان درمانی تعجب بسیاری را برانگیخت.

درحالیکه ماه های زیادی از سال 2023 تحت تاثیر اعتصابات گذشت، اما صنعت سینما و تلویزیون بالاخره به فصل مهم جوایز رسید و در هفته های آتی مراسم امی و اسکار برگزار خواهد شد.

اولین مراسم سال 2024 به گلدن گلوب اختصاص دارد که روز دوشنبه نامزدهای خود را اعلام کرد و با پیشتازی فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ و سریال وراثت از شبکه اچ بی اُ با نه نامزدی در رشته های مختلف همراه بود.

  اما نادیده گرفتن شماری از فیلم ها و بازیگران از یک سو و توجه به آثار و عوامل چندین اثر از سوی دیگر، بسیاری از علاقمندان و منتقدان را شگفت زده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلدن گلوب 81؛ همچنان محل بحث و اختلاف منتقدان

گلدن گلوب 81؛ همچنان محل بحث و اختلاف منتقدان