مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-16سياسي

ابتکار نوین حکمرانی در دولت سیزدهم


در ابتکاری نوین، هر هفته یک نشست تخصصی استانی چهار ساعته برای بررسی وضعیت استان های کشور و پیگیری رفع چالش ها در محورهای مدیریتی و ماموریتی وزارت کشور برگزار می شود؛ - نشست هایی که با هدایت و راهبری وزیر کشور و دعوت از یک استاندار و معاونین وی و با حضور معاونان و مشاوران وزیر کشور تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام وزارت کشور، تشکیل این جلسات، ابتکاری است که با رویکرد نظارت هدایت محور به منظور ارتقای کفایت و کیفیت حکمرانی تدبیر شده است.

سابقه نشست های تخصصی استان ها با وزیر کشور بنا به اظهار ابوطالب شفقت معاون هماهنگی امور استان های وزیر کشور به ماه های اولیه شکل گیری دولت سیزدهم بر می گردد.

شفقت روز شنبه در گفت و گو با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از شکل گیری یک گفتمان مشترک در راستای خدمت برتر با هماهنگی بیشتر، پیگیری مستمر امور استانی، انتقال تجربیات استان ها به یکدیگر، مستندسازی وقایع، عملکردها و روش ها، برجسته ساختن ابتکارات استانی، مدیریت و ثبت دانش و کشف اشکالات و نواقص از گذر نشست های تخصصی استانی با حضور وزیر کشور و گاهی در حضور سایر وزرای مربوط به موضوع، به عنوان نتایج این نشست ها یاد می کند.

مشروح مصاحبه با ابوطالب شفقت معاون هماهنگی امور استان های وزارت کشور را در ادامه می خوانید: ابتکار نشست های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار نوین حکمرانی در دولت سیزدهم

ابتکار نوین حکمرانی در دولت سیزدهم