مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-30ورزشي

کپی برداری کاله مازندران از آورتا در شکست های سریالی در لیگ برتر بسکتبال


شکست های سریالی و هفتگی تیم های هم استانی کاله مازندران و آورتا ساری در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در بازی های خانگی و بیرون از خانه برابر حریفان تکرار شد.

- ایسنا/مازندران شکست های سریالی و هفتگی تیم های هم استانی کاله مازندران و آورتا ساری در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در بازی های خانگی و بیرون از خانه برابر حریفان تکرار شد.

در هفته هفتم این مسابقات، تیم آورتا ساری که به علت بازسازی سالن خانگی خود همچنان در آمل از حریفان خود میزبانی می کند، پنجشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر به دیدار تیم پرمهره ذوب آهن اصفهان رفت و با اختلاف شش امتیازی 90 بر 84 به مدعی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور باخت.

دو تیم در حالی در این مسابقه به مصاف هم رفتند که دو نیمه متفاوت برای هر دو تیم رقم خورده بود، نیمه نخست این مسابقه تیم ذوب آهن با تجربه بالای خود و بازیکنان ملی پوش و بازیکنان خارجی خود برتری عددی و امتیازی از میزبان خود پیشی گرفت.

شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن اصفهان که برای رسیدن به صدر جدول نیاز به کسب پیروزی برابر تیم آورتا ساری داشتند، با پرتاب شوت های هدفمند سه امتیازی اختلاف امتیازی خوبی نسبت به تیم ساری ایجاد کردند و در نهایت در پایان نیمه نخست و دست دوم با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی برداری کاله مازندران از آورتا در شکست های سریالی در لیگ برتر بسکتبال

کپی برداری کاله مازندران از آورتا در شکست های سریالی در لیگ برتر بسکتبال