مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-04سياسي

مدیریت شهری قم از دستگاه ها 6 هزار میلیارد تومان طلب دارد


رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به مطالبات مدیریت شهری از دستگاه های دولتی، گفت: مدیریت شهری عددی بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان طلب کار است که پرداخت آن خارج از توان دستگاه ها است و دولت باید تدابیری برای پرداخت این مطالبه در نظر گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در صد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به گرامیداشت روز معلولین، اظهار داشت: توسعه شهر تنها احداث بزرگراه نبوده و باید رفاه همه شهروندان با نگاه عدالت محور تأمین شود.

وی توجه به فراهم کردن شرایط مطلوب برای معلولین برای استفاده از خدمات شهری را مطرح کرد و افزود: باید آموزش های لازم نیز به این افراد داده شود تا بتوانند بیشترین خدمات را در شرایط مطلوب و ایمن دریافت کنند.

رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به روز دانشجو نیز اشاره و تصریح کرد: روز دانشجو روز تکریم آگاهی و مبارزه در مقابل استکبار جهانی بوده و باید دانشجویانی که در مقابل استکبار ایستاده اند تکریم شوند.

وی پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشگامی در علم و فناوری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در علم و فناوری به جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری قم از دستگاه ها 6 هزار میلیارد تومان طلب دارد

مدیریت شهری قم از دستگاه ها 6 هزار میلیارد تومان طلب دارد