مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-14سياسي

ابهام بر سر کمک های خارجی به دانشگاه های آمریکا


در جریان سؤال کمیته آموزش مجلس نمایندگان آمریکا از روسای دانشگاه پنسیلوانیا، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه هاروارد، الیز استفانیک، نماینده مجلس از کلودین جی، - رییس دانشگاه هاروارد پرسید که آیا اطلاع دارد که مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه طی سه سال گذشته 1.

5 میلیارد دلار از سوی نهادها و دولت های خارجی دریافت کرده است؟ جی که به چند سوال قبلی در مورد منبع بودجه این مرکز اینطور پاسخ داده بود: ما از فارغ التحصیلان از سراسر جهان بودجه دریافت می کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان سؤال کمیته آموزش مجلس نمایندگان آمریکا از روسای دانشگاه پنسیلوانیا، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه هاروارد، الیز استفانیک، نماینده مجلس از کلودین جی، رییس دانشگاه هاروارد پرسید که آیا اطلاع دارد که مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه طی سه سال گذشته 1.

5 میلیارد دلار از سوی نهادها و دولت های خارجی دریافت کرده است؟ جی که به چند سوال قبلی در مورد منبع بودجه این مرکز اینطور پاسخ داده بود: ما از فارغ التحصیلان از سراسر جهان بودجه دریافت می کنیم ، در مورد سوال نماینده جمهوری خواه ایالت نیویورک، اینطور پاسخ داد: نمی دانم این عدد درست است یا نه، اما این عددی است که شما آن را بیان کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام بر سر کمک های خارجی به دانشگاه های آمریکا

ابهام بر سر کمک های خارجی به دانشگاه های آمریکا