مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07بين الملل

جنگ غزه و ایران؛ محور مناظره جمهوری خواهان


چهارمین دور از مناظره نامزدهای جمهوری خواهان برای انتخابات سال 2024 آمریکا باز هم بدون حضور ترامپ برگزار شد و آن ها مواضعی هم درباره جنگ غزه و همچنین علیه ایران گرفتند.

- چهارمین دور از مناظره نامزدهای جمهوری خواهان برای انتخابات سال 2024 آمریکا باز هم بدون حضور ترامپ برگزار شد و آن ها مواضعی هم درباره جنگ غزه و همچنین علیه ایران گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهار نفر از نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا چهارشنبه شب در دانشگاه آلاباما برای چهارمین دور از مناظره دور هم جمع شدند.

طبق گزارش روزنامه گاردین، این مناظره با حضور ران دی سانتیس فرماندار فلوریدا، نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، ویوک راماسوامی تاجر و کاندیدای هندی تبار، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی برگزار شد و این در حالی بود که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز انتخابات 2024 مجددا در این دور از مناظره شرکت نکرد.

به طور کلی این مناظره بر شکاف عمیقی در خصوص سیاست خارجی متمرکز بود و از طرفی انتقاد شدید راماسوامی از کریستی و هیلی به دلیل رویکردهای جنگ طلبانه آن ها به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

در همین حال، رقبای راماسوامی او را به دلیل موضع انتقادی اش در مورد حمایت آمریکا از اوکراین مورد سرزنش قرار دادند و همه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه و ایران؛ محور مناظره جمهوری خواهان

جنگ غزه و ایران؛ محور مناظره جمهوری خواهان