مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-02سياسي

شهدا با انتخاب درست خود به الگو تبدیل شدند


شهدا نه اسطوره بودند و نه از کره ماه آمده بودند، آن ها آدم هایی از بین همین مردم و با همین سبک های زندگی مردمی، - ایسنا/زنجان یک نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: شهدا نه اسطوره بودند و نه از کره ماه آمده بودند، آن ها آدم هایی از بین همین مردم و با همین سبک های زندگی مردمی، ساده و صمیمی بودند که یک نقطه، یک تحول، یک انتخاب درست و به موقع، آن ها را تبدیل به الگوهایی برای ما کرد.

لیلا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره نویسندگی در حوزه دفاع مقدس، اظهار کرد: ثبت وقایع دفاع مقدس مهم است، زیرا این کار تاریخ و هویت کشور را نشان می دهد.

خاطرات دفاع مقدس مانند یک نوع سبک زندگی برای همه انسان هاست.

ثبت خاطرات شهدا از نظر اولویت و اهمیت از دیگر کارهای فرهنگی این دوره یک درجه بالاتر است، زیرا شهدا الگوهای به روز و نزدیک به دوران ما هستند که جوان ها و نوجوان ها خیلی راحت می توانند با آن ها ارتباط بگیرند.

از جهت دیگر، هویت این مرز و بوم با شهدا معنی پیدا کرده و شکل گرفته است.

وی ادامه داد: شهدا افرادی بودند از بین همین مردم و با همین سبک های زندگی مردمی، ساده و صمیمی بودند که یک نقطه، یک تحول، یک انتخاب درست و به موقع آن ها را تبدیل به الگوهایی برای ما کرد که بتوانیم با مطالعه زندگی و دنبال کردن مسیر آن ها، راه را از بی راهه تشخیص دهیم و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا با انتخاب درست خود به الگو تبدیل شدند

شهدا با انتخاب درست خود به الگو تبدیل شدند