مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-07سياسي

دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نگاه آرمان خواهانه را احیا کنند


استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکل های دانشجویی میراث دار نگاه آرمان خواهانه هستند، گفت: نگاه آرمانی دانشجویی در حوزه مقاومت بیش از پیش تجلی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان روز پنج شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره مالک اشتر بسیج دانشجویی استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: گمشده امروز ما در برخی حوزه های دانشجویی و آموزشی نگاه آرمانخواهانه مبتنی بر تاریخ و کسب تجربه است که گاهی جای خود را به نگاه سطحی نگرانه داده است و لازم است دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم این نگاه آرمان خواهانه را احیا کنند.

وی با اشاره به پیشینه فعالیت های دانشجویی در حوزه مقاومت و ببن الملل، اضافه کرد: امروز لازم است نگاه آرمانخواهانه در حوزه مقاومت و استکبار ستیزی که دانشجویان میراث دار اصفهان هستند، بیش از پیش نمود پیدا کند.

مرتضوی تاکید کرد: دانشجویان نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت کاری بدانند و آن را به قله برسانند زیرا امروز خدا به ما فرصتی داده است که خدا به هر ملتی نداده است و لذا باید نگاه آرمانخواهانه دانشجویی را بدون درنظر گرفتن  مرز و آیین همواره در قله قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نگاه آرمان خواهانه را احیا کنند

دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نگاه آرمان خواهانه را احیا کنند