مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:302023-11-30بين الملل

عباس پرونده مستندات جنایات اشغالگران صهیونیست را به بلینکن داد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با وزیر خارجه آمریکا بر ضرورت فوری برقراری آتش بس کامل در غزه و پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی با هدف نجات غیرنظامیان از بمباران، - رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با وزیر خارجه آمریکا بر ضرورت فوری برقراری آتش بس کامل در غزه و پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی با هدف نجات غیرنظامیان از بمباران، خشونت و ویرانی ناشی از ماشین جنگی اسراییل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وفا فلسطین، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در رام الله میزبان آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا بود و آخرین تلاش ها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

عباس در این دیدار بر اهمیت افزایش کمک های بشردوستانه، پزشکی و غذایی و همچنین تامین سریع آب، برق و سوخت برای مردم فلسطین در غزه تاکید کرد.

وی همچنین خواستار ارائه همه کمک های لازم برای اطمینان از اینکه بیمارستان ها و تأسیسات ضروری در غزه می توانند به سرعت فعالیت خود را از سر بگیرند، ارائه خدمات پزشکی به هزاران مجروح و تامین نیازهای مردم فلسطین شد.

در این دیدار، عباس پرونده جامعی را که مستند جنایات اشغالگران صهیونیست در غزه و کرانه باختری از جمله بیت المقدس است، به وزیر خارجه آمریکا تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس پرونده مستندات جنایات اشغالگران صهیونیست را به بلینکن داد

عباس پرونده مستندات جنایات اشغالگران صهیونیست را به بلینکن داد