مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-05سياسي

نیازمند بازنگری جدی در قوانین سازمان ثبت هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصدق معاون اول رییس قوه قضاییه در مراسم تحلیف سردفتران اسناد رسمی با توجه به قرارگیری حق در مقابل باطل و مظلومیت غزه گفت: - معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: با توجه به مراجعه زیاد مردم به دادگاه ها در زمان کنونی نیازمند یک بازنگری جدی در قوانین ثبت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصدق معاون اول رییس قوه قضاییه در مراسم تحلیف سردفتران اسناد رسمی با توجه به قرارگیری حق در مقابل باطل و مظلومیت غزه گفت: نهاد های بین المللی به جای کمک برای پایان این جنایت جنگی آتش جنگ را شعله ورتر می کنند، اما با این وجود مردمان صاحب فهم و اندیشه برای حمایت از فلسطین در سراسر جهان به میدان آمدند و با همین حمایت ها نباید اجازه داد که رژیم صهیونیستی مظلوم نمایی کند و خودش را قربانی جلوه بدهد و کشور های حامی فلسطین بیش از این باید به میدان بیایند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: تمامی حقوقدانان مسئولیت اخلاقی دارند به ما کمک کنند و این جنایات را باید مستند سازی کنیم.

مصدق در خصوص اهمیت شغل سردفتری اظهار داشت: شغل سردفتری بسیار حساس است و دارای ظرفیت بسیار بزرگی است ما نباید این ظرفیت را در تنظیم سند خلاصه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بازنگری جدی در قوانین سازمان ثبت هستیم

نیازمند بازنگری جدی در قوانین سازمان ثبت هستیم