مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-27سياسي

هر آنچه باید درباره مستند پرویز ثابتی رییس اداره ساواک تهران بدانید(+تصاویر)


پخش مستند سریالی جدیدی درباره ی پرویز ثابتی رییس اداره ی ساواک تهران، از شبکه ی «من و تو»، نام این چهره ی سیاسی دوران پهلوی را بار دیگر بر سر زبان ها انداخته است.

- هر آنچه باید درباره مستند پرویز ثابتی رییس اداره ساواک تهران بدانید(+تصاویر) پخش مستند سریالی جدیدی درباره ی پرویز ثابتی رییس اداره ی ساواک تهران، از شبکه ی من و تو ، نام این چهره ی سیاسی دوران پهلوی را بار دیگر بر سر زبان ها انداخته است.

پرویز ثابتی که حالا 87 سال دارد و ساکن آمریکا است، پس از فرارش از ایران در میانه ی انقلاب 57، زندگی مخفیانه ای در پیش گرفته و هیچ تصویری از وی منتشر نشده بود.

 با این حال، روز 22 بهمن سال گذشته برای نخستین بار پس از 44 سال، تصاویری از حضور او به همراه خانواده اش در یک تجمع سیاسی ایرانیان خارج از کشور در لس آنجلس منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

حالا بار دیگر با پخش مستند پرویز ثابتی که خود نیز در آن حضور دارد و با ارجاعاتی به برخی چهره های مشهور ایرانی همراه بوده، بحث ها درباره ی رییس ساواک تهران داغ شده است.

وبسایت برترین ها درباره ی مستند پرویز ثابتی نوشته: پرویز ثابتی کیست و چه شد که چپ ها با او چپ شدند؟ او در ابتدا و بنا به صحبت های خودش در همین مستند قرار بوده یک حقوقدان باشد اما به دادگستری نرفته و وکیل نشده او قصد داشته استخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه باید درباره مستند پرویز ثابتی رییس اداره ساواک تهران بدانید(+تصاویر)

هر آنچه باید درباره مستند پرویز ثابتی رییس اداره ساواک تهران بدانید(+تصاویر)