مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-28اقتصادي

افزایش 100 درصدی هسته ها و شرکت های پارک با سهامداری دانشجویان و اساتید


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با وزیر صمت اعلام کرد: طی 1.

5 سال گذشته، تعداد شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با محوریت و سهامداری دانشجویان تحصیلات تکمیلی، - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با وزیر صمت اعلام کرد: طی 1.

5 سال گذشته، تعداد شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با محوریت و سهامداری دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فارغ التحصیلان یا اعضای هیأت علمی دانشگاه شکل گرفته، افزایش 100 درصدی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اسدی در نشست مشترک رییس دانشگاه تهران و وزیر صنعت، معدن و تجارت که در محل آزمایشگاه ملی قوای محرکه پیشرفته دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: مزیتی که پارک های دانشگاهی نسبت به پارک های استانی و پارک های دستگاهی در زمینه مؤلفه های موجود در زنجیره نوآوری و فناوری دارند، ناظر بر بهره مندی پارک های دانشگاهی از ظرفیت ایده های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیأت علمی جوان است.

وی افزود: بیش از 39 هزار دانشجوی دانشگاه تهران یعنی 70 درصد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی هسته ها و شرکت های پارک با سهامداری دانشجویان و اساتید

افزایش 100 درصدی هسته ها و شرکت های پارک با سهامداری دانشجویان و اساتید