مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-24سياسي

توجه شهید مدرس به مشکلات اقتصادی، برای نمایندگان مجلس درس آموز باشد


مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) گفت: توجه شهید مدرس به ابعاد و مشکلات اقتصادی و زندگی مردم می تواند برای همه به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی درس آموز باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) گفت: توجه شهید مدرس به ابعاد و مشکلات اقتصادی و زندگی مردم می تواند برای همه به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی درس آموز باشد.

حجت الاسلام مهدی احمدی در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهید مدرس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زیارتگاه شهید مدرس هنوز آنگونه که باید نتوانسته تأثیرگذاری خودش را در برنامه های فرهنگی منطقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت اصلاً مطلوب نیست و باید بیش از این در معرفی زیارتگاه و شخصیت شهید مدرس تلاش شود، خاطرنشان کرد: شخصیت شهید مدرس یک ظرفیت بی بدیل و کم نظیر برای منطقه، استان و کشور است.

وی تأکید کرد: اگر شخصیت شهید مدرس به درستی برای نسل جدید تبیین شود قطعاً سراغ قهرمان دیگری نخواهند رفت، متأسفانه در معرفی شخصیت ایشان برای نسل جوان به خوبی کار نشده است.

احمدی از شهید مدرس به عنوان یک قهرمان ملی نام برد و تصریح کرد: شخصیت شهید مدرس به مبارزه با استکبار گره خورده و نمی توان این را از او جدا کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه شهید مدرس به مشکلات اقتصادی، برای نمایندگان مجلس درس آموز باشد

توجه شهید مدرس به مشکلات اقتصادی، برای نمایندگان مجلس درس آموز باشد