مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-10اقتصادي

تعدیل نیرو برای سودآوری در خودروسازی فولکس واگن


شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که نیروی کار خود را در سال های آینده کاهش می دهد، زیرا این غول خودروسازی آلمانی به دنبال افزایش سودآوری و تغییر ناپایدار به سمت خودروهای الکتریکی است.

- شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که نیروی کار خود را در سال های آینده کاهش می دهد، زیرا این غول خودروسازی آلمانی به دنبال افزایش سودآوری و تغییر ناپایدار به سمت خودروهای الکتریکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گونار کیلیان، مدیر منابع انسانی این گروه گفت: در سال های آینده، ما باید نیروی کار خود را به روشی مسئولیت پذیر اجتماعی کاهش دهیم.

او اشاره نکرد که چه افرادی از این خودروسازی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت اما گفت که هدفش کاهش هزینه های کارکنان در مناطق خارج از تولید تا حدود 20 درصد است.

فولکس واگن حدود 675 هزار و 800 کارمند در سراسر جهان دارد.

این شرکت با چالش جدی رقبای داخلی در چین، یکی از مهم ترین بازارهای آن، مواجه است.

این شرکت نیز مانند سایر تولیدکنندگان در بزرگترین اقتصاد اروپا، با افزایش هزینه ها به دلیل تورم بالا و افزایش قیمت انرژی از زمان شروع جنگ اوکراین مبارزه می کند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، فولکس واگن در ماه سپتامبر اعلام کرد که 269 شغل موقت در کارخانه تولید خودروهای الکتریکی خود در تسویکاو آلمان را تعدیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل نیرو برای سودآوری در خودروسازی فولکس واگن

تعدیل نیرو برای سودآوری در خودروسازی فولکس واگن