مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 02:002023-12-06بين الملل

موافقت تل آویو با ساخت 1738 واحد صهیونیست نشین در قدس شرقی


رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از توجه افکار عمومی به جنگ غزه، با ساخت 1738 واحد صهیونیست نشین در شرق قدس اشغالی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان صهیونیستی صلح اکنون روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که کابینه صهیونیستی موافقت نهایی خود را با ساخت 1738 واحد صهیونیست نشین در شهرکی در جنوب شرقی قدس اشغالی اعلام کرد.

  هاگیت هوفران از اعضای سازمان غیر دولتی ضد شهرک سازی گفت: اگر جنگ (غزه) نبود موافقت با ساخت این واحدها جنجال بزرگی به پا می کرد چرا که یک پروژه بی نهایت مشکل ساز برای امتداد یافتن کشور فلسطین از جنوب کرانه باختری تا قدس شرقی است .

  به نوشته روزنامه رأی الیوم ، روز سه شنبه نیز سازمان چپ گرای اسراییلی ایر آمیم که به قدس شرقی اهتمام دارد، گزارش داد که مسئولان اسراییلی با ساخت 1792 واحد در شهرک صور باهر واقع در قدس شرقی موافقت کردند.

  این سازمان افزود که مقامات اسراییلی با سوء استفاه از فرصت جنگ علیه غزه با ساخت یک شهرک جدید در قدس شرقی موافقت کردند که از سال 2012 این نخستین شهرک در شرق قدس می باشد.

  در همین ارتباط وزارت خارجه اردن در بیانیه ای تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت این شهرک را محکوم کرد و جامعه جهانی را به ملزم کردن تل آویو برای احترام به قوانین بین المللی فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت تل آویو با ساخت 1738 واحد صهیونیست نشین در قدس شرقی

موافقت تل آویو با ساخت 1738 واحد صهیونیست نشین در قدس شرقی