مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-11اجتماعي

برف و یخبندان در راه گلستان/ ترددهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود امواج سامانه سرد و بارشی از عصر چهارشنبه، شاهد سفیدپوش شدن مناطق کوهستانی استان خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود امواج سامانه سرد و بارشی از عصر چهارشنبه، شاهد سفیدپوش شدن مناطق کوهستانی استان خواهیم بود.

امان محمد کمالی عصر امروز در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای استان گلستان، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از عصر چهارشنبه 22 آذر ماه شاهد نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارندگی همراه با رعد و برق، در مناطق کوهستانی و سردسیر ریزش برف، پدیده مه غلیظ، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، بیشینه دمای کمتر از 10 درجه در روز پنج شنبه از اثرات فعالیت این سامانه است، ادامه داد: سامانه مذکور لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای به ویژه در مناطق کوهستانی، آبگرفتگی برخی معابر و یخبندان در نواحی کوهستانی و سردسیر را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه صبح جمعه 24 آذر ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط استان گلستان با شدت و ضعف تحت تأثیر این ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و یخبندان در راه گلستان/ ترددهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ

برف و یخبندان در راه گلستان/ ترددهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ