مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-09اقتصادي

طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه با مواد ساده


سالاد ماکارونی جزو غذاهای پرطرفدار و خوشمزه ای است که در انتخاب مواد اولیه آن تا حدودی دستمان باز است به این دلیل که مواد لازم برای سالاد ماکارونی تا حدودی می تواند با توجه به سلیقه شما و میهمانتان تغییر کند.

- height= 300 src= https://cdn.

isna.

ir/d/2023/12/09/3/62834936.

jpg?ts=1702116558992 width= 400 > طرز تهیه سالاد ماکارانی ساده برای تهیه سالاد ماکارانی، ابتدا داخل قابلمه ای مناسب با مقدار ماکارونی ها، آب را بجوشانید و پس از رسیدن آب به جوش، مقداری از روغن را به آن افزوده و مخلوط کنید.

حدود یک قاشق غذاخوری نمک را به آبی که در حال جوش است افزوده و هم بزنید و حالا ماکارونی های سالاد را به آن اضافه کرده و اجازه دهید تا کاملاً بپزد.

در حین پخت ماکارانی، خیار شور، فلفل دلمه ای و هویج را بشویید و سپس آن ها را به صورت نگینی خرد کنید، کالباس را نیز نگینی خرد کرده و هویج ها را هم با رنده متوسط رنده کنید.

برای تهیه سس سالاد ماکارونی رستورانی در یک ظرف مناسب، ابتدا مقداری سس مایونز را ریخته و سپس با استفاده از همزن یا چنگال آن را تا حدی رقیق کنید.

سپس به این سس، فلفل سیاه و قرمز، نمک، آب لیمو ترش، و روغن زیتون را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا تمام مواد به طور یکدست باهم ترکیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه با مواد ساده

طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه با مواد ساده