مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26اقتصادي

یک شرکت بازرگانی در بندرعباس بیش از 14 میلیارد تومان جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: یک شرکت بازرگانی در بندرعباس به علت ایفا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی به پرداخت بیش از 146 میلیارد و 730 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک تجارت استان هرمزگان گزارشی پیرامون ایفانکردن تعهدات ارزی این شرکت متخلف، دریافت و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده بود.

وی بیان کرد: پرونده شرکت متخلف بازرگانی که با دریافت معادل 73 میلیارد و 360 میلیون ریال ارز خارجی از یک بانک برای واردات کالا تعهدات خود را اجرا نکرده بود، در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان هرمزگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شکایت کننده، شرکت را به پرداخت 146 میلیارد و 730 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت بازرگانی در بندرعباس بیش از 14 میلیارد تومان جریمه شد

یک شرکت بازرگانی در بندرعباس بیش از 14 میلیارد تومان جریمه شد