مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-09فرهنگي

آثار هنری ارزش زیادی برای معرفی شهدای غواص دارند


دبیر جشنواره ملی تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش گفت: آثار هنری از جمله تئاتر، قابلیت های زیادی برای معرفی فرهنگ ایثار و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده دارد.

- ایسنا/هرمزگان دبیر جشنواره ملی تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش گفت: آثار هنری از جمله تئاتر، قابلیت های زیادی برای معرفی فرهنگ ایثار و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده دارد.

عباس دوست قرین امروز (شنبه، 18 آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به ارزش ها و قابلیت ها در ارائه آثار هنری با موضوع شهدای غواص مهم ترین عامل تصمیم گیری در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه است.

وی ادامه داد: تئاتر کوتاه با زمان حداکثر 15 دقیقه و با قابلیت اجرا به صورت محیطی (فضای بسته) و خیابانی (فضای باز) از جمله جشنواره های این کنگره است.

این شیوه نمایشی می تواند به توسعه فرهنگ تماشای تئاتر کمک و فرصتی ایجاد می کند تا بسیاری از موضوع ها و مسائل فرهنگی و اجتماعی به صورت غیرمستقیم به مخاطب منتقل شود.

دبیر جشنواره تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش ضمن دعوت از گروه های فعال تئاتر در سراسر کشور، بیان کرد: آنچه امروز دست مایه برگزاری این جشنواره قرار گرفته، علاوه بر آنکه از لحاظ دراماتیک و ایجاد فرصت های نمایشی قابلیت های ویژه ای دارد، یک ضرورت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری ارزش زیادی برای معرفی شهدای غواص دارند

آثار هنری ارزش زیادی برای معرفی شهدای غواص دارند