مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-21ورزشي

مرفاوی: هماهنگی خوبی بین بازیکنان استقلال ایجاد شده است


موفقیت استقلال حاصل کار گروهی و هماهنگی است که بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده و نکونام تفکرات خود را از نظر فنی و اخلاقی به خوبی در تیم پیاده می کند.

- پیشکسوت استقلال گفت: موفقیت استقلال حاصل کار گروهی و هماهنگی است که بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده و نکونام تفکرات خود را از نظر فنی و اخلاقی به خوبی در تیم پیاده می کند.

صمد مرفاوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازی خوب استقلال برابر نساجی مازندران اظهار کرد: استقلال یکی از بهترین بازی های خود را برابر نساجی مازنداران انجام داد و در حال حاضر هماهنگی لازم بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده که اگر این روند حفظ شود استقلال در ادامه لیگ موفق عمل خواهد کرد.

وی افزود: اگر کادر فنی استقلال در نیمه فصل دوم با توجه به بازیکنانی که نیاز دارد بعضی از پست های خود را تقویت کند شرایط بهتری در ادامه بازی ها پیدا خواهد کرد.

مرفاوی درباره حریفان اصلی استقلال برای قرار گرفتن در جایگاه قهرمانی اظهار کرد: تمام تیم ها حریفان سختی برای استقلال محسوب می شوند اما پرسپولیس و سپاهان حریفان اصلی استقلال برای قهرمانی در لیگ هستند.

وی با اشاره به شرایط روحی و روانی خوب بازیکنان استقلال تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت استقلال دوری از حاشیه و هماهنگی بین بازیکنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرفاوی: هماهنگی خوبی بین بازیکنان استقلال ایجاد شده است

مرفاوی: هماهنگی خوبی بین بازیکنان استقلال ایجاد شده است