مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-01سياسي

انتقاد امام جمعه اهل سنت بندرعباس از وضعیت توزیع کپسول گاز


امام جمعه اهل سنت بندرعباس با انتقاد از زیر سوال رفتن شان مردم در جریان توزیع سیلندر گاز، گفت: طی روزهای گذشته، مردم در تامین سیلندر گاز در صف های طولانی متحمل مشقت های زیادی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امروز در نماز جمعه با انتقاد از زیر سوال رفتن شان مردم در جریان توزیع سیلندر گاز اظهار کرد: طی روزهای گذشته علاوه بر اینکه مردم در تامین سیلندر گاز متحمل مشقت های زیادی شدند، شان و جایگاه آنها هم با صف های طویل و به دوش کشیدن سیلندرهای گاز زیر سوال رفت.

وی  افزود: همانطور که انتظار می رفت، در اجرای طرح توزیع گاز مایع در هرمزگان مشکلاتی پیش آمد و متاسفانه شان مردم هم زیر سوال رفت و این وضعیت بوجود آمده برای مردم خارج از انصاف است.

از سوی دیگر هم دین و هم نظام جمهوری اسلامی رفتار تحقیر آمیز نسبت به مردم را نمی پسندد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس  با اشاره به قول مسئولان استانی در خصوص افزایش جایگاه عرضه گاز مایع تصریح کرد: اگرچه قول هایی در این زمینه داده شده، اما آنچه که در هفته گذشته شاهد بودیم چیزی جز افسوس از زیر سوال رفتن شان مردم ندیدیم و کاش مسئولان خودشان در صف سیلندر گاز می ایستاند تا مشقت تامین گاز و زیر سوال رفت شخصیت مردم را تجربه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه اهل سنت بندرعباس از وضعیت توزیع کپسول گاز

انتقاد امام جمعه اهل سنت بندرعباس از وضعیت توزیع کپسول گاز