مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-15سياسي

امام جمعه اردبیل: وتوی طرح آتش بس در غزه، ننگ بزرگی در تاریخ آمریکا است


وتوی آتش بس در غزه توسط آمریکا، چراغ سبزی به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی بوده و این موضوع ننگ بزرگی در تاریخ آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به وتوی طرح آتش بس غزه توسط آمریکا اظهار کرد: مخالفت آمریکا با آخرین قطعنامه شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل به معنی بر عهده گرفتن تمام جنایات رژیم صهیونیستی و بلکه به معنی حضور مستقیم در کشتار بی گناهان فلسطینی است.

وی افزود: اخیراً مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا شریک جنایات قطعی رژیم صهیونیستی است ولی این روزها کار از شراکت گذشته و سلاح ها و نیروهای زبده ارتش آمریکا در معرکه حضور دارند و در عرصه بین المللی نیز با وتوی قطعنامه ها چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای جنایات بیشتر می دهد.

شاهد جنایت آمریکایی با دستان شوم رژیم صهیونیستی در غزه هستیم وی ادامه داد: کشتار 700 نفر بی گناه در یک روز و کشتار نزدیک به 20 هزار نفر در 2 ماه که نصف آن کودکان و زنان هستند و هنوز بسیاری از آن ها زیر آوار مانده اند یک جنایت آمریکایی با دستان شوم رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: وتوی طرح آتش بس در غزه، ننگ بزرگی در تاریخ آمریکا است

امام جمعه اردبیل: وتوی طرح آتش بس در غزه، ننگ بزرگی در تاریخ آمریکا است